Primăria informează că perioada de desfăşurare a comerțului cu mărţişoare, felicitări, flori și aranjamente florale, pe domeniul public, va fi între 10 februarie și 10 martie 2025.
Zonele tradiționale de comercializare sunt:
- Complexul „Potcoava de Aur” (20 locuri);
- Str. Brăilei, aferent Parc „Țiglina I” (80 locuri);
- Micro 19, str. Strungarilor, Aleea Comerțului (30 locuri);
- Micro 18, str. Brăilei, zona bl. B4 – B1 (20 locuri);
- Micro 40, aferent Complex Comercial (5 locuri);
- Str. Siderurgiștilor, zona fostului magazin General (20 locuri);
- Str. Siderurgiștilor, zona Oficiului Poștal (5 locuri).
Amplasamentele se atribuie în limita numărului de locuri stabilite pentru fiecare locație:
– Se atribuie un singur loc din cele 7 zone pentru un agent economic în ordinea numărului de înregistrare al cererii și a opțiunilor solicitate (prima opțiune);
– Locurile rămase după repartizarea primei opțiuni se atribuie respectând numărul de înregistrare al cererii (a doua opțiune ș.a.m.d.);
– Nu se pot elibera licențe în stațiile de autobuz sau cu 20 m înainte/ după stație, în dreptul trecerilor de pietoni, în zone aglomerate;
– Nu se eliberează licențe dacă agentul economic figurează cu creanțe bugetare de plată față de bugetul local, la momentul solicitării.
Cererile, împreună cu documentația completă, se depun/ transmit la Registratura Primăriei Municipiului Galați sau pe e-mail ([email protected]), începând cu data de 03.02.2025 (cererile transmise anticipat perioadei nu se iau în considerare) .
Documentele necesare (în copie):
– Certificat de înregistrare eliberat de O.R.C. (SC/PFA/II/IF);
– Statutul /actul constitutiv al SC sau certificatul constatator pentru PFA/IF/II eliberat de O.R.C;
– Certificat constatator pentru punctul de lucru conform Legii 359/2004;
– Carte de identitate a reprezentantului legal al SC/PFA/II/IF;
– Poza cu locaţia solicitată, unde e cazul.
Licențele de ocupare a domeniului public se eliberează cu respectarea prevederilor Regulamentului privind condițiile de eliberare a licențelor de ocupare a domeniului public aprobat prin HCL nr. 647/23.11.2023 și a Referatului nr. 15553/29.01.2025.
Taxa de utilizare temporară a domeniului public aprobată prin HCL nr. 193/ 27.04.2023 privind indexarea impozitelor și taxelor locale este de 4,22lei /mp/zi și se achită cu 3 zile înainte de emiterea licenței, în raport cu perioada solicitată.
În cazul nerespectării condițiilor impuse, se va retrage licența de ocupare ocazională a domeniului public.
Sursa foto: Primăria Municipiului Galați